Ziaja lansează canalul de vânzare Direct-to-Consumer folosind Zento

Studiu de caz Ziaja

Despre Ziaja

Din pasiunea pentru cosmetice și din dorința de a crea preparate terapeutice de îngrijire a pielii cu cele mai simple formule, bazate pe experiența farmaceutică și inspirate de clima aspra de coastă Ziaja și-a gândit produsele astfel încât să respecte, principiul onestității, asigurând un preț corect pentru calitatea oferită. Concentrată pe îmbunătățirea și dezvoltarea continuă, Ziaja elaborează produse inovatoare atât din grija pentru piele, cat și pentru mediul înconjurător.

Fiecare formulă este fabricată cu mare grija în conformitate cu cerințele legislației Uniunii Europene în domeniul cosmeticelor.

Ziaja Klub

Provocarea lansării unui magazin online D2C localizat pe piața din România.

Cu peste 1.000 de produse în portofoliu, brandul Ziaja are deja o prezență în retailul din România, însă pentru a crește vânzările și poziționarea brandului, Ziaja și-a propus să-și lanseze propriul magazin online (direct-to-customer), un concept care a prins avânt, mai ales în perioada pandemiei.

Având deja o identitate vizuală bine definită offline, provocarea a constat în acomodarea elementelor și specificațiilor manualului de brand în interfața magazinului online, care trebuie să se alinieze tuturor website-urilor internaționale.

Ziaja

D2C Zento

Magazinul online Zento a fost alegerea perfectă deoarece capacitățile interfeței vizuale PWA au permis alinierea design-ului la cerințele specificațiilor brandului. Totodată elementele de navigare și filtrare în magazin, cât și funcționalitățile personalizate oferă o experiență de cumpărare plăcută și orientată către așteptările utilizatorilor.

Fundația solidă Zento cu toate integrările necesare.

  • E-mail marketing automation
  • Marketing pop-up
  • Plată online cu cardul
  • Autocompletare căutare produse
  • Notificări clienți back-in-stock

Vrei să afli mai multe detalii?

Contactează-ne

Acest site folosește cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și publicitatea, pentru a oferi funcții de social media și să analizăm traficul. Partajăm informații despre utilizarea site-ului cu social media-ul nostru, publicitate și analitice parteneri, care se poate combina cu alte informații furnizate sau colectate folosind serviciile lor.